عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





به عشق تو چه می كنم

ببین تمام من شدی     اوج صدای من شدی

 بت منی شكستمت  وقتی خدای من شدی


 ببین به یك نگاه تو  تمام من خراب شد

 چه كردی با سراب من  كه قطره قطره آب شد

 به ماه بوسه می زنم  به كوه تكیه می كنم

 به من نگاه كن ببین  به عشق تو چه می كنم

 منو به دست من بكش  به نام من گناه كن

 اگر من اشتباهتم  همیشه اشتباه كن

 هنوز می پرستمت  هنوز ماه من تویی

 نگو به من گناه تو  به پای من حساب نیست

 هنوز مومنم ببین  تنها گناه من تویی

 كه از تو آرزوی من  به جز همین عذاب نیست

 به ماه بوسه می زنم  به كوه تكیه می كنم

 به من نگاه كن ببین به عشق تو چه می كنم

ILOVE YOU

MARYAM



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سعید در 15:30 | |